5 wtyczek WordPress – zwiększających sprzedaż
5 wtyczek WordPress – zwiększających sprzedaż.
Wtyczki WordPress zwiększające sprzedaż.
WordPress to popularna platforma do tworzenia stron internetowych, która oferuje wiele wtyczek (pluginów) pozwalających na rozszerzenie funkcjonalności strony. W tym artykule przedstawimy Wtyczki WordPress zwiększające sprzedaż.
01. WooCommerce
WooCommerce to jedna z najpopularniejszych wtyczek do sprzedaży online. Pozwala ona na łatwe dodawanie produktów, zarządzanie zamówieniami, płatnościami oraz dostawą. Bez wątpienia wtyczka jest prosta w obsłudze, posiada wiele darmowych i płatnych rozszerzeń, które pozwalają na dostosowanie funkcjonalności sklepu do indywidualnych potrzeb. WooCommerce jest również zintegrowany z wieloma popularnymi bramkami płatności, co ułatwia przeprowadzanie transakcji.
02. OptinMonster
OptinMonster to wtyczka, która pomaga w pozyskiwaniu adresów e-mail od potencjalnych klientów. Wtyczka oferuje wiele różnych formularzy, które można umieścić na stronie internetowej, takie jak formularz pop-up, pasek powiadomień, okno modalne, slide-in itp. Pozyskane adresy e-mail można wykorzystać do wysyłania newsletterów, ofert promocyjnych i innych informacji dotyczących firmy i produktów.
03. YITH WooCommerce Wishlist
YITH WooCommerce Wishlist to wtyczka, która pozwala klientom dodać produkty do listy życzeń. Dzięki temu klienci mogą łatwo zapamiętać produkty, które chcieliby kupić w przyszłości i wrócić do nich później. Wtyczka pozwala również na udostępnienie listy życzeń znajomym i rodzinie, co może zwiększyć sprzedaż.
04. WPForms - wtyczka WordPress zwiększająca sprzedaż.
WPForms to wtyczka, która pozwala na łatwe tworzenie formularzy kontaktowych, ankiety, formularzy zamówień i innych formularzy na stronie internetowej. Formularze można dostosować do indywidualnych potrzeb, dodając pola tekstowe, pola wyboru, pola z listą rozwijaną itp. Dzięki formularzom klient może skontaktować się z firmą w prosty sposób, co bez wątpienia może zwiększyć zaangażowanie klientów i przekładać się na większą sprzedaż.
05. TrustPulse
TrustPulse to wtyczka, która wykorzystuje social proof (dowody społeczne) do zwiększenia zaufania klientów do Twojej firmy. Wtyczka pokazuje na stronie internetowej powiadomienia o zamówieniach lub innych akcjach, które wykonali inni klienci. Dzięki temu potencjalni klienci widzą, że inni ludzie już korzystali z Twoich produktów lub usług, co może zwiększyć ich zaufanie i skłonić ich do zakupu.