Strona internetowa dla Firmy dźwigowej.
Z pewnością przygotujemy idealną stronę internetową dla Ciebie!
Czemu warto z nami pracować?
Strona internetowa w tych czasach to konieczność!
Jeśli prowadzisz firmę dźwigową, to z pewnością zdajesz sobie sprawę z konkurencyjnego charakteru tej branży.
Aby wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do większej liczby klientów, warto zainwestować w stronę internetową.
Strona internetowa pozwala na łatwiejszy kontakt z ludźmi, prezentację portfolio, informowanie o usługach oraz budowanie wizerunku firmy.
Zainwestuj w stronę internetową, aby zwiększyć swoją widoczność w Internecie i przyciągnąć nowych klientów.


Portfolio
Sprawdź przykładową stronę dla Geodety, którą stworzyliśmy!
CRANE-OPERATORS
Strona internetowa dla firmy Dźwigowej.
Jako przykład przedstawiamy stronę internetową dla CRANE-OPERATORS.
Strona jest intuicyjna, czytelna i od razu widać czego dotyczy.
W tym przypadku postawiliśmy na kolor: niebieski i żółty.

Dlaczego warto zainwestować w stronę internetową?

Przedstawienie się
Po pierwsze - Na stronie internetowej możesz zaprezentować swoje doświadczenie, co pozwoli potencjalnym klientom na uzyskanie pewności, że wybierają odpowiedniego specjalistę.

Oferta
Po drugie - Strona internetowa pozwoli Ci na prezentację oferty i cennika usług, co pozwoli klientom na łatwe porównanie ofert i wybór najlepszej opcji dla siebie.

Zwiększenie zasięgu
Po trzecie - Strona internetowa dla firmy dźwigowej to skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala na dotarcie do większej liczby klientów zainteresowanych Twoimi usługami.

Prowadzenie bloga
Po czwarte - Na stronie internetowej dla firmy dźwigowej możesz zamieszczać porady i artykuły dotyczące swojej branży, co przyciągnie potencjalnych klientów i zwiększy ich zaangażowanie w Twoją stronę.

Opinie
Po piąte -Na stronie internetowej możesz zamieścić opinie zadowolonych klientów, co pozytywnie wpłynie na zaufanie do Twojej marki.

Co mówią o nas Klienci?
Sprawdź, co na nasz temat mówią nasi Klienci 🙂
Czym się wyróżniamy?
6 punktów o Nextsite

Pomagamy pisać teksty
Po pierwsze - wiemy, że nasi Klienci to zapracowane osoby, dlatego chętnie pomagamy przy pisaniu tekstów.

Odpisujemy o każdej porze
Po drugie - tak, zdarza się nam odpisać nawet w niedziele o 23:00. Nie śpimy, żeby nasi Klienci mogli spać spokojnie!

Proponujemy rozwiązania
Po trzecie - dokładnie analizujemy branże Klienta i wyszukujemy najlepsze rozwiązania dla jego Biznesu.

Dbamy o detale
Po czwarte - tworzymy responsywne strony internetowe, które świetnie wyglądają na każdym urządzeniu.

Używamy WordPressa
Po piąte - personalizujemy gotowe szablony WordPress, zmieniając ich wygląd, układ i funkcjonalność.

Nagrywamy instrukcje
Po szóste - gdy oddajemy gotową stronę Klientowi, zawsze dorzucamy kilka filmików jak edytować najważniejsze elementy!

Etapy pracy nad stroną internetową
Sprawdź jak po kolei przebiega proces tworzenia stron internetowych.

Na początku współpracy rozmawiamy z klientem, aby zrozumieć jego potrzeby i cele dotyczące strony internetowej.

Ustalamy wszystkie szczegóły dotyczące tego jak ma wyglądać strona internetowa. Następnie podpisujemy umowę i pobieramy zaliczkę.

Przedstawiamy efekty naszej pracy klientowi i jeśli jest taka potrzeba wdrażamy poprawki.

Przekazujemy stronę internetową dla klienta i na jego życzenie, dostarczamy filmiki instruktażowe obsługi najważniejszych elementów strony.

Po publikacji strony internetowej firma oferujemy płatną usługę wsparcia technicznego i pomocy w utrzymaniu strony.
Zostaw wiadomość lub numer telefonu.
Oddzwonimy i porozmawiamy o tym co możemy dla Ciebie zrobić.
Oto kilka wskazówek dotyczących tworzenia strony internetowej dla firmy dźwigowej:
Po pierwsze określ cel strony internetowej: Czy chcesz, aby strona była narzędziem do pozyskiwania nowych klientów, czy może bardziej informacyjnym źródłem dla obecnych klientów? Określenie celu pomoże Ci w wyborze odpowiedniego układu i funkcjonalności strony.
Po drugie stwórz przejrzysty i atrakcyjny układ strony: Na stronie powinny znajdować się informacje o firmie, jej usługach, referencjach oraz dane kontaktowe. Dobrze zaprojektowana strona internetowa przyciągnie uwagę klientów i sprawi, że chętniej skorzystają z Twoich usług.
Po trzecie przedstaw swoje usługi: Ważne jest, aby pokazać, jakie usługi oferuje Twoja firma dźwigowa, jakie maszyny i sprzęt, jakie projekty realizujesz, jakie ceny i warunki współpracy. Na stronie powinny znaleźć się szczegółowe informacje, aby klienci mogli zdecydować się na skorzystanie z Twoich usług.
Po czwarte pokaż swoje referencje: Na stronie powinny znajdować się referencje od zadowolonych klientów. Możesz zamieścić na stronie zdjęcia z realizacji projektów oraz opinie i rekomendacje od klientów, którzy korzystali z Twoich usług.
Po piąte zadbaj o łatwe i szybkie kontaktowanie się z Tobą: Na stronie powinny znajdować się łatwe w użyciu formularze kontaktowe oraz dane teleadresowe. Ważne jest, aby klienci mieli łatwy dostęp do informacji kontaktowych i mogli szybko skontaktować się z Twoją firmą.
Po szóste opisz swoje doświadczenie: Na stronie powinny znaleźć się informacje na temat Twojego doświadczenia i historii firmy. Klienci będą bardziej skłonni skorzystać z usług firmy, która ma długoletnie doświadczenie w branży dźwigowej.
Po siódme zadbaj o responsywność strony: Strona internetowa powinna być dostosowana do różnych urządzeń, takich jak smartfony, tablety i komputery. Dzięki temu użytkownicy będą mieli łatwy dostęp do informacji bez względu na to, na jakim urządzeniu korzystają z Twojej strony.